Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1,6 TDI 90KM czy da się z chipować

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 1,6 TDI 90KM czy da się z chipować

    Bridgestone Potenza

  • #2
    1,6 TDI 90KM czy da się z chipować

    Witam
    Czy ktoś się orientuje jak wygląda sytuacja z chipowaniem tego silnika. Co można uzyskać i czy warto to robić. Jestem na etapie wymiany auta firmowego i zastanawiam się czy nie wziąć właśnie tego silniki kosztem 105KM a lepiej sobie auto doposażyć...... Proszę o informacje "łopatologiczne" jako że jestem laik w tych kwestiach

    Komentarz


    • #3
      Na dzis nikt nie powie, tych aut jeszcze przeciez praktycznie nie ma. Z chipowaniem CAYC/CAYB/CAYA bylo tak, ze przez dobre 2 lata nic nie dalo sie zrobic. Teraz mozna i ten najslabszy 75KM, tak samo jak 90KM mozna dlubnac na te 130KM analogicznie do najmocniejszego w serii 105KM.

      Mozliwe ze z tymi nowymi bedzie tak samo.
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        Zadzwoń do Gekocars dowiesz się wszystkiego, mają pewne rozwiązanie i nie tracisz gwarancji.

        Komentarz


        • #5
          -x

          Komentarz


          • #6
            Geko to box (additional control unit) 105@~130KM

            Co do grzebania w nowych ecu, to słyszałem i nie mam 100% pewności że to prawda, ale serwis widzi modyfikacje i zdejmuje w systemie gwarancje na silnik.

            Komentarz


            • #7
              -x

              Komentarz


              • #8
                [quote="SO-WE"]
                Zamieszczone przez JJJ

                JJJ - Bo jeśli nie wiesz - nie rozmawiałeś nie widziałeś to nie komentuj.
                No orłem to Ty nie jesteś.. sam piszesz coś czego nie wiesz na 100%
                To w kreatorze czipują bez utraty gwarancji czy nie?

                Komentarz


                • #9